Klassfesten

Så kommer en sista rapport inför klassfesten nu på lördag den 30 augusti på S/S Swea i Helsingborg. Nu har vi blivit 18 betalande av 29 möjliga och det får väl anses klart godkänt. Ytterligare en har anmält sig men ej ännu betalat samt en som skulle komma om han blev klar med skörden. (stackars bönder)

S/S Swea, vad är detta? Skall vi åka på kryssning. Nej, denna båt ligger förtöjd i Helsingborgs hamn och fungerar som restaurang och nattklubb. Vi har haft klassträff vart femte år sen vi slutade 9:an 1978 och senast det begav sig var vi på S/S Swea. Numera drivs båten av bekanta till mig, Annelie och Mikael Hennigor. På båten finns nattklubb med bar och disco, restaurang och festvåning för ca: 60 personer.


Läs även andra intressanta åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik A. Renström

Ha det roligt! :-)



Gör ingenting som inte jag skulle ha gjort...

2008-08-29 @ 18:52:03
Postat av: BenGordon

Tack! Jag tror att det blir bra. Vädret är bästa tänkbara idag.



Ditt råd följer jag till punkt och pricka ;)

2008-08-30 @ 14:44:20
URL: http://thebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0