Nu är det nära...hamsterpaj!

I morse kom min dotter och väckte mig på sängkanten. Med sig hade hon sin hamster och ( av ren kärlek ) lät hon den krypa på sängen, min säng, så att den ( av ren kärlek ) kunde väcka mig ( rent kärleksfullt ).

Nu är det ju så att när en hamster skall visa sin kärlek så gör den det på ett speciellt sätt. När den känner att den trivs och liksom vill bo in sig så gör den det genom att lämna en liten skvätt....en skvätt av sitt elaka stinkande frätande illaluktande urin. Vet ni hur ihärdigt hamsterurin lukt...stinker?? Det är ta mig tusan helt otroligt vad en ml av denna syra genomsyrar hela lägenheten. Trots att jag vädrat, skiftat lakan och nästan renoverat lägenheten så finns det kvar.

Min dotter är inte hemma nu....men det är hennes hamster...

Mvh "Sweeny Gordon"


Bildkälla: Original Prop Blog

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik A. Renström

Haha... Du är en synnerligen förstående pappa. Det hedrar dig! Bättre att skriva av dig dina tankar är än att utföra dem. ;-)

2008-08-13 @ 23:10:49
URL: http://http://visingelforaldrar2.blogg.se
Postat av: TheBat

Man får vara tacksam så länge hon inte vill ha en häst.

2008-08-14 @ 00:46:53
Postat av: Bara jasg

Får ett fånigt igenkännade leende på mina läppar. Inte för att det finns någon hamser i detta hus, men väl en stor hund, två katter och för att inte tala om de tre ÖDLORNA min ena son släpat hem......

2008-08-14 @ 13:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0