TheBat: Nostalgimöte på YouTube

Kommer ni ihåg Ronny Jönsson? Göteborgs svar på Svullo eller om man nu vill tidsanpassa det så kanske det är tvärt om. Ronny Jönsson var ett omusikaliskt AC/DC freak som vid ett tillfälle fick äran att spela in en "rockvideo". Undertecknad medverkade i videon (som även gick upp några dagar på MTV) och nu fann jag av en slump delar av videon på YouTube. Men det var en besvikelse att inse att klippet endast täcker halva låten och man har lyckats att klippa det precis när det är dags för undertecknad och hans baseballviftande gäng att göra entré. Men minnet lever och bevaras i den korta snutt som här delges Er mina vänner:



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Christine

En liten fråga...



Är det bara i min dator som det en svart, mönstrad remsa över ca en tredjedel av bakgrunden? Jag har lite svårt att läsa texten nämligen.

2008-07-11 @ 06:40:23
Postat av: The Bat

Det var ju märkligt. Hoppas att vi får svar för den finns inte hos mig. Jag använder Mozillas Firefox.



Följer remsan med?

2008-07-11 @ 10:21:27
Postat av: Christine

Jag antar att du menar om jag scrollar ner.



Tja, den står still när resten "rullar" över om du förstår vad jag menar. Men den försvinner inte.



Det är några matematiska formler o ett mynt som finns på en decimeterstor remsa till vänster.

2008-07-11 @ 14:23:27
Postat av: TheBat

Ja, du Christine, det låter ju som min sida :) Men den är uppbyggd så att bakgrunden är uppdelad i svart, vitt, svart. De svarta fälten skall stå stilla och i dem finns det även mönster. Både till vänster, de du anger, men även i det svarta fältet till höger finns det mönster. När man scrollar ned skall de svarta ramarna inte röra sig utan enbart det vita fältet i mitten, dvs textningsfältet.

2008-07-11 @ 14:48:19
Postat av: Christine

Ok, då är det kanske bara i min dator som texten ligger delvis i det svarta fältet till vänster.

Det svarta fältet till höger ser jag knappt, det är inte större än en halvcentimeter.



Tack för svaret o ha härlig helg!

2008-07-11 @ 15:46:06
Postat av: TheBat

Det du kan få hjälpa mig med är att tala om vilken webbläsare du har, vilken inställning du har på storleken i webbläsaren. Kanske du inte är ensam att se det så här.



Tack det samma!

2008-07-11 @ 15:55:28
Postat av: TheBat

Tack för din hjälp Christine. Felet var stort! :)

2008-07-11 @ 19:22:26
Postat av: Christine

Kul att vara till hjälp! Även om jag inte visste det själv :-D



Tur dock att jag inte behövde svara på dina frågor. Jag vet att jag har en bärbar dator som är svart/grå o platt... Stor hjälp eller hur ;-D

2008-07-11 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0