TheBat: Panik! Övernattning Hbg sökes.

Skulle precis boka på Helsingborgs vandrarhem, som ligger väldigt centralt och passar min plånbok då jag skall stanna där i fem dagar, och så visar det sig att det är fullbokat! Nu är alternativen som erbjuds minst en kostnad på 3.500 kr och det känns lite snopet. Det har helt enkelt inte en student råd med. Så nu är det lite panik.

Har Du en säng, ett rum, en lägenhet som står tom i Helsingborg under perioden 28/8 - 1/9 så får Du gärna höra av dig. Kanske är din bästa (eller näst bästa) vän hotellägare och gömmer en knarrig extrasäng i garderoben. Kanske är du en barmhartig samarit, gammal eller ny vän som gärna ser att mitt återseende med min barndomsstad blir till bästa möjliga.

(Bildkälla)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: TheBat

Klicka på profilbild för mailadress.

2008-07-24 @ 00:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0