Bra eller anus?

Igår fick jag resultatet från tenta 2, Värdeteori. UNDERKÄND!! Så nu har man två tentor samma dag på fredag. Man har lagt in en extra omtentamen få fredag, ordinarie omtentamen är efter jul. Men på fredag har vi ju tentamen i samhällsfilosofi och bara den är krävande nog.

Om kursen i värdeteori har jag skrivit tidigare där jag "klagat" på föreläsaren och mannen som skulle reda upp begreppen i stället för att sväva ut i sitt mambo jambo. Man kan väl säga att jag var något på spåret när man ser resultatet från skrivningen:

"Betyg/Grade: U
Datum/Date: 2008-11-03 Högskolepoäng/Credits: 4.5

Betygsstatistik över alla deltagare vid detta tentamenstillfälle(motsv):
Grade statistics - all participants:
Betyg/Grade Procent
---------------------
VG 9
G 28
U 61"


61% underkända i en kurs kan inte vara acceptabelt för en lärare/föreläsare. Då bör man nog fundera på var felet ligger. Nu vet jag inte riktigt hur jag skall göra. Sikta på båda tentorna på fredag eller bara samhällsfilosofin och ta resten efter jul. Jag har ju även annat att rikta in mig på fredag ;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det var tråkigt för dig. Men du fixar det säkert nästa gång. Vare sig det blir på fredag eller efter jul.

2008-11-25 @ 18:29:18
Postat av: Fredrik A. Renström

Trist!



men det låter som det ska hända något annat roligt på fredag... ;-)



Man blir nyfiken!

2008-11-25 @ 19:43:36
URL: http://visingelforaldrar2.blogg.se/
Postat av: TheBat

Säger (sjunger) bara en sak: "North to Alaska...." :)

2008-11-26 @ 08:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0