Dagens "to-do-lista"

Idag tänker jag inte låta dagen gå förbi för att sen i morgon upptäcka att allt är som vanligt, nämligen att det inte blev av. Så på listan sätter jag upp följande:

1. Städa klädkammaren och hall, vilket innebär att packa ner de kläder och skor som blir förstörda om de står framme och "lilla B" (och i viss mån jag själv) tar på sig dessa av "lättja" och för att det är enklare än att klä på sig de saker som är avsedda för väta.

2. Ta ner detta som plockats undan till källaren för att där nere leta upp vinterkläder och skor.

3. På listan står även att tona håret på "lilla B". Hon känner för att bli lite mörkare och köpte igår färg. (kanske därför jag inte fick någon present idag? ;) Men frukost på sängen fick jag! )

Men först måste jag cykla till ICA.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik A. Renström

Skönt att göra lite nytta...:-)



Kan inte skryta med något liknande.

2008-11-09 @ 18:13:40
URL: http://visingelforaldrar2.blogg.se/
Postat av: TheBat

(redigerad kommentar. orig. 2008-11-09 @ ca 20.00)



Egentligen är det tråkigt att jag inte har något mer intressant att skriva. Nu återstår i alla fall bara punkt tre. Den kommer jag inte undan.

2008-11-10 @ 00:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0