En del (av) om mig

Jag var inne hos en annan bloggare och det var en sån där kväll när jag läste allt, hela bloggen, skapade mig en bättre uppfattning om personens liv och person. Det var då jag såg den och jag tog mig friheten att kopiera och presentera här (fast med mina uppgifter) Håll till godo!

Har du...

Förnekat förintelsen? Nej.
Följt Skilda världar? Såg nåt avsnitt.
Sagt nej till ett samlag? Ja (fast inte alltid varit överrens med mig själv)
Snott någons mobiltelefon? Nej.
Varit medvetslös? Nej.
Gjort nåt riktigt dumt? Självklart!
Gjort nåt du verkligen ångrar? Ännu mera självklart.
Blivit full på ett släktkalas? Släkt? Har ju ingen men nej.
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad från en krog? Nej, vet du vad
Varit full på julafton? Bara som tomte
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Oftast, (nyårsafton slutar 24.00, va?)
Slagit sönder en tv? Nej, men det är nära nu.
Önskat att du var det motsatta könet? Aldrig. Även om jag har gått i kvinnokläder :)
Fått barn? Nej, jag var med och gjorde mina.
Åkt ambulans? Ja, en gång. Trodde jag skulle dö (inte av åkturen utan allergin)
Gjort nåt riktigt olagligt? Oj, hur hemligt är det här då? Körde bil innan jag fått körkort
Fått din mamma att gråta? Hann inte :(
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Jag? För feg för det
Slagit någon blodig? Jo, tjena.
Skämts över dina föräldrar? Den manliga sidan nästan hela livet :(
Skämts över din bästa kompis? Har flyttat alldeles för mycket för att ha en bästa kompis
Ätit från en papperskorg? Inte än.
-----------------------------------------------------------------------------------
Senaste person som...

Såg dig gråta: Min dotter (film)
Fick dig att gråta: Renee Zellweger & Russel Crowe (”Cinderella man” i förrgår)
Du delade en drink med: Arbetskamrat
Du gick på bio med: Min dotter
Du gick på stan med: Min dotter
Skällde på dig: Före detta flickvän (hon var lite ledsen)
Skickade ett e-mail till dig: Universitetet
-----------------------------------------------------------------------------------
Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Självklart, varför ska man säga det om man inte menar det? (behöll den)
Bråkat med ditt husdjur: Ja, förra hamstern fick cancer och bet mig i fingret, Då sa jag vad jag tyckte.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, däremot tvärtom (Hm..) ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Varit i...

Usa: Ja
Norge: Ja
Finland: Ja.
Kina: Nej.
Tyskland: Ja.
Kanada: Nej
Österrike: Ja.
Spanien: Ja.
Afrika: Nej.
..............................................................................................
Extra stuff...

Tar du droger: Nej.
Dricker du: Ja det måste man ju. Alkohol väldigt sällan.
Vem är din bästa vän/-ner: Har inte förstått det? Kan ni tala om det?
Vad är du mest rädd för: Utan egoism? Att min dotter skall bli helt utan förälder. Men självklart att det skall hända barnen nåt.
Vilka kläder sover du i: Nalletröja (sluta skratta) när jag är själv och kallt, annars som det önskas.
Vart vill du gifta dig: Utomhus, på gröna ängar, med vita blommor och kvittrande fåglar.
Vem hatar du verkligen: Mig själv när jag inte får tummen ur ändan.
Varit kär: Alldeles för ofta
Kör du bil: Ja men äger ingen
Har du ett jobb: Ja men studerar mesta tiden.
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast men älskar ensamma stunder.
Är du ett hälsofreak: Delvis. När det gäller vad vi äter.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Minns inte. Fast jag blir ju oftast kär när jag ser en film :(
Är du ensam nu: Ja, jag är ju det
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: ”Fiskarna simmar i havet…”
Vill du gifta dig: Med rätt förutsättningar så JA? Men vet att det troligtvis inte blir av. Det är ok.
Vill du ha barn: Är det nån som vill ge bort? Jag är nöjd, tack!
...............................................................................................
Favorit...

Rum i huset: Köket
Typ av musik: Motown, R&B, Reggae, Gregorian, Piano, Dance
Parfym: Joop
Månad: Maj är en skön tid
Sten: Vaddå? Broman? Sax, påse?
...................................................................................................
De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Ja! sa ju det innan.
Köpt någonting: Mat. En kokbok, schampo och balsam till min dotter.
Varit sjuk: Bara kelsjuk
Sjungit: Visst. "Fiskarna siiiimmar i haaaavet..."
Velat säga till några att du älskar dem: Det gjorde jag senast när hon somnade.
Saknat någon: Ja det finns några
Kramat någon: Ja
...........................................................................................
Senaste...

Låt du hörde: Nightwish – ”Angels fall first” (min blogg)
Film du såg: Nån film igår med Jack Nicholson
Drink du köpte: Drambuie med is
Sak du stal: Den här listan :)
Mat du åt: Hemgjord Ravioli
Gången du åt en 7-Eleven korv: Va, finns den butiken kvar? Minns inte.
Festivaler i sommar? Inga
Frisyr? Vad skall vi kalla den? ”Brad Pitt look” ”Clooney short”
Fulaste kändisen? Tänker inte så.
Snyggaste kändisen? Oj! Är det meningen att jag skall säga en kvinna? Angelina..nej, Aniston? Kanske. Blev ju kär i Zellweger igår. Äsch! Vill uppleva för att svara.
Vad vill du bli? Jag vill skriva min bok och sen en till och en till..
Planer för idag? Åka till stan med dotter. Hämta fotofilm, hon skall till tandis, fika.
Favoritdjur? Människan
Favoritperson/er? Finns en del som betyder mer än andra
Favoritporr? Va? Jo, förresten! När jag var 14 var ”Hemsöborna”, nej, Fäbodarna…”Fäbojäntan” populär. Det är min favorit. Hon sjöng så fint.
..........................................................................................
Har du:

Digitalkamera? Ja, en skitdålig en.
Telefon på rummet? Den är väl där jag lägger den.
Husdjur? Hamster (fast den är ju inte min)
Bra kompisar? Jo, det finns ett par
Tar du receptbelagda mediciner? Nej
Favoritfika? Efter humör. Espresso eller soyalatte.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0