Har män ägglossning?

Om det finns någon motsvarighet till kvinnans ägglossning hos män, så är det det jag har denna morgon. Det känns i hela kroppen. Vet inte riktigt vad jag skall göra åt saken men jag kanske skall göra som kvinnorna: Åka till IKEA.

Det är ju dags för renovering. Tapet med färgen "Latte brun", mönstrad fondvägg på väg(g)en mot balkongen (bra ljus), hallen blir "Latte beige". Stolsdynorna i köket skall få nytt tyg. Köpte ett mönstrat tyg i förrgår. Men det behövs en häftpistol. Först har jag dock tvättid mellan 10-13.

Förhoppningsvis försvinn......glöms morgonens besvär bort :)

Berättade jag att det var föräldrarmöte igår? Jodå, det bestämdes att klassen skulle ha Halloweendisco. Jag anmälde mig direkt att hjälpa till. Groovie!! I vår skall klassen till Stockholm för att först besöka medeltidsmuseet och därefter åka ut till Djurgården och Gröna Lund. Oj, vad de ser fram mot det här. Jag med! Nya klassföräldrar "valdes". Vi har gått efter klasslistan och nu var det dags för de fem sista. Att välja klassföräldrar bidrar bara till att en del blir det ofta och andra aldrig. Det här har funkat bra.

(Bildkälla: Här)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0