Nu är målen många

Satt idag och tänkte lite framåt. Insåg då att det kommer en period när man får lite att fördriva tiden med. Att komma ut bland folk och rörelse ser jag faktiskt fram emot just nu.

  • Fredag 26/9: Än så länge inte fastställt men barnfri.
  • Lördag 27/9: Utgång med personalen på butiken där jag jobbar. Vi startar på O´Learys
  • Fredag 3/10: Barnfri. Undrar om det blir Sthlm? Har hört talas om en bloggträff men är det något för mig?
  • Torsdag 9/10: Jag och dottern åker till Globen för att titta på "High School Musical on Ice".
  • Lördag 11/10: Åbokryssning
  • Lördag 18/10: Tura i Helsingborg med klasskamrater (fundera faktiskt på att medverka men troligtvis inte)
Förutom detta så skall det i dagarna inhandlas en ny soffa och lite andra möbler till vardagsrummet. Funderar på att måla om samtidigt. Det här blir kul i höstmörkret. Vad behöver man mer då? Jo, som vanligt så skall jag tjuvstarta med glögg och pepparkakor.
Det är för jäkla smarrigt.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Agge

Åh glögg så gott...jag kommer.

2008-09-25 @ 14:49:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3339
Postat av: TheBat

Va trevligt! Då har ja någon som kan hjälpa mig med soffan :)

2008-09-25 @ 15:54:54
URL: http://thebat.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-09-25 @ 17:52:30
Postat av: TheBat

Anna är väldigt kortfattad :)

2008-09-25 @ 18:03:25
URL: http://thebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0