På måndag är det dags - Charterhjältar

måndag den 16 februari är det dags. PREMIÄR programmet av "CHARTERHJÄLTAR" visas på kanal 5, klockan 20.00. Har du missat trailern?

Då kan du se den här! Trailer

Charterhjältar kommer att visas i 6 avsnitt och enligt rykten så är undertecknad och vänner med i avsnitt 4 den 9 mars (vilket råkar vara på min födelsedag). Men man kan aldrig vara för säker (jo, jag vet när jag fyller år) så håll koll redan från början. Jag tror att programserien innehåller en hel del humor.

Kanal 5 har lagt upp en del bilder och om dessa kan jag säga:

Det här är Juan (till höger) och honom träffade vi under de första dagarna. Han är en kärlekstörstande spanjor i övre medelåldern som tror sig veta alla knep till hur man fångar sin kvinna. Trots denna kunskap är han fortfarande singel. Hans "önskekvinna" är 45 år och blondin. Vi hade en väldigt trevlig konversation som mynnade ut i riktigt roliga ordväxlingar som kryddades av humor a la språkfel. ( vårt möte filmades givetvis liksom Juans troliga hämnd för att jag var kaxig mot honom)

De två följande bilderna är hotellet där vi bodde. Inte mycket att säga om utan det fyllde sin funktion.





Sista bilden är på Lissy. Hon arbetade för Ving på Clinica Roca som är sjukhuset i Playa Ingles. Vi fick ju besöka detta redan andra dagen då Lilla B inte blev kvitt sin hosta. Lissy hjälpte oss till rätta och även i väntrummet på sjukhuset, när jag och Lilla B småpratar inför mötet med läkaren, så uppstår en ordväxling som är riktigt rolig. Om det kommer med återstår att se.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Spännande....



Hoppas på fler "inför-reportage" ! :-)

Postat av: Anonym

Då får vi bänka oss på måndag då...

2009-02-12 @ 22:13:25
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0