Försök inte styra min blogg

Det här är min blogg. Jag skriver om mitt liv och vad som händer i mitt liv. Jag försöker så långt jag kan och vill hålla andra utanför men ibland blir det omöjligt att nudda vid andra inblandade. Jag nämner aldrig namn eller pekar ut folk av ondo. Men det är likväl MIN blogg, mina ord och mina tankar. Alltså skriver jag om det som händer i mitt liv och sådant som är relaterat till det. Innan jag gör ett inlägg så funderar jag på inlägget och värderar det noggrant hur det kan uppfattas. Hamnar inlägget på bloggen så har jag tagit ett beslut att det är i sin ordning och det omfattar att tar någon annan illa vid sig så är det enligt min mening inte mitt fel. Läser man min blogg så vet man att den handlar om mitt liv och det som sker i mitt liv. Vill man följa detta så får man även ta att det kan svida om man har eget intresse. Inget i min blogg hamnar där för att såra någon annan utan det är enbart läsaren som sårar sig själv genom att fortsätta läsa.

I framtiden kommer den här bloggen att innehålla mycket kärlek, min kärlek, så valet är ert!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Jag fortsätter gärna läsa om jag får.



Kram

2009-01-13 @ 11:21:29
Postat av: TheBat

Klart Du får :) Alla får läsa min blogg, det är ju så det är meningen.

2009-01-13 @ 11:47:00
Postat av: Andreas Sjöström

Låter bra (:

2009-01-13 @ 15:32:19
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Singelpappan

Självklart måste du skriva vad du vill på din egen blogg. Vill man inte läsa/ veta så slipper man ju. :-)



Hur tänker du kring kommentarer i fortsättningen?



Kommer du att ha kvar den möjligheten och önskar du i så fall läsarnas reflektioner? ;-)

Postat av: TheBat

Visst kan man kommentera. Reaktionerna "som stör" visar sig på annat sätt ;)

2009-01-15 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0