Kärlek på film

I morgon tar tillvaron här nere en vändning. Det är tal om kärlek och skådespelartalangerna sätts på stora prov, inte bara hos mig och Lilla B utan även hos min motspelerska. Det känns dock väldigt inspirerande och framför allt väldigt äkta ;)
Vi har det bra här ner även om det inte riktigt är i närheten av semester. Men det visste vi. Vi får mycket beröm för våra insatser och speciellt en scen igår kväll blev över allas förväntningar. Det var då jag fick erkänna att jag faktiskt både stått på scen och framför kameran tidigare.

Nu skall jag gå och spöa lilla B i air tennis igen. Sen är det sängdax så morgondagen kommer fortare :)


Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Spännande att höra om filmande och att det går bra. Som jag misstänkte, så skulle dom ordna fram en dam till dig... :-)



Lycka till!

Postat av: TheBat

Om du bara visste vad lite du vet ;) Nej, dom har inte ordnat fram någon dam till mig. Vi hittade varandra själva.

2009-01-17 @ 13:33:22
Postat av: Singelpappan

Om man inte vet så kan man ju alltid spekulera... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0