Solen lyser...med sin frånvaro

Nu är vi på plats i "solen". Man kan inte skryta med vädret tyvärr men det blir förhoppningsvis bättre. Lägenheten är jättefin och vi har bästa utsikten över Atlanten och hela poolområdet. Tyvärr stör förkylning mig och hosta "lilla B" så om en timme skall vi åka till doktorn så de får titta på hennes hals innan det blir för mycket badande. När det gäller umgänge är det tyvärr si och så med det. Barnfamiljer och äldre är inte så "attraktivt" men jag och "lilla B" försöker få ut vårat. Personalen är jättetrevliga och allt arrangemang runt omkring flyter på, filmstjärnor som vi är.

Nu skall jag få i mig en varm espresso innan vi åker.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Det låter jätte härligt trots förkylning. Vad är det för fel med att umgås med barnfamiljer?



Berätta gärna om filmandet och hur det går! :-)

Postat av: TheBat

Filmandet är inget jag kommer att skriva mycket om. Det förstår Du säkert ;)Inget fel att umgås med barnfamiljer. Att det skulle vara 100% var dock en överraskning. Men ikväll har jag fått reda på att detta snart löser sig ;)

2009-01-15 @ 22:25:17
Postat av: Emma

Jag hoppas att du solar lite åt mig också, det är alldeles jättekallt här och lite snö har det kommit på köpet!

2009-01-16 @ 00:10:13
URL: http://hangaroo.blogg.se/
Postat av: TheBat

Jajamensan. Nu komer solen och då är det pooldax. Snö låter hemskt.

2009-01-16 @ 11:35:29
Postat av: Kenth K

Ha det skönt i solen,de e ni värda.Vi ska på en liten tripp med Cinterella,Kylle.Kram kenth

2009-01-16 @ 11:54:10
Postat av: Thebat

Tack! Vi försöker hitta luckorna bland molnen. I morgon skall vi träffa en kvinna och tillvaron kommer att bli ljuvlig. Ha det gott på kryssningen (fast jag vet ju att det blir röj ;) Kippis! Kram

2009-01-16 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0