Dagens reflektion - Vilken flopp(y)!

När jag var nere i förrådet och hämtade upp julsakerna så hittade jag en låda med gamla disketter. Det var disketter som vi fått från fotolabbet när vi beställt våra foto därifrån. Mycket av innehållet var när "lilla B" var liten och vi båda tyckte det skulle vara roligt att titta på. "Lilla B" har ju aldrig sett dem, så vi tog med dem upp.

Men tji fick vi! När vi skall stoppa in disketterna i datorn så visar det sig att numera finns det ingen sådan. Evolutionen gick väldigt snabbt där och jag förbannar min nya dator. (förlåt lilla dator du är så bra så.....men inte just nu!)

Nåja, det löser sig nog med tiden eftersom vi har två datorer till (dock inte verksamma). Men nu skall jag fortsätta med lussebullarna. Första jäsningen klar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Oj.....det har jag inte ens tänkt på...

Får nog göra något åt det medans man kan.....



Ha en trevlig 3:e advent

2008-12-14 @ 14:39:07
Postat av: TheBat

Du ser vilken nytta man har av varandra :) Tack det samma! Får besök strax av en "gemensam vän" och det blir säkert trevligt.

2008-12-14 @ 14:48:29
Postat av: Bara jag

Jag tror ni hade det jättetrevlig. Önskar att jag varit en fluga på din vägg ;)



Kram

2008-12-14 @ 20:04:56
Postat av: TheBat

Tur att det inte är sommar för då hade risken funnits att du blivit en fläck på min vägg ;)På vintern är jag dock "barmhärtig samarit" :)

2008-12-14 @ 20:30:55
Postat av: Singelpappan

Tack för den goda glöggen och de fantastiska lussebullarna!



Har du funderat på att låta sälja lussebullar i kvarteret? Det var helt suveräna och skulle göra stor succé! ;-)

Postat av: TheBat

Tack själv för gott sällskap. Du har kommit hem "safe" och det känns tryggt. Angående förslag så skall jag väga insats mot förtjänst. ...Färdig! Nu har jag funderat. De får finnas där för mina vänner :)

2008-12-14 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0