Fattigmansbrasa

När man inte har tillgång till en egen öppen spis eller braskamin får man använda de medel som erbjuds. Därför har jag sen tidigare inhandlat en stuga och "sticks" med veddoft från Real Flame. Sen kan man komplettera det med en bras-dvd som förvandlar tv:n till något bättre än en dumburk. Visst inte riktigt samma känsla men en bit på väg. Värmen saknas dock och den får man väl skaffa på "annat sätt".

Tillsammans med lite glögg, tilltugg, värmeljus och soft musik så får i alla fall jag lite mys pys stämning.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken.

Jag har en sån här:http://www.trendkedjan.se/?cat_id=23

Man tänder ett ljus under och har doftolja överst.

Min favoritdoft är vit musk.

Hela lägenheten luktar ljuvligt av det!

2008-12-08 @ 21:29:27
Postat av: TheBat

Kan tänka mig att det är en ljuvlig atmosfär. Veddoften finns även som olja. Fast håll Dig till musk du. Nog lite mer Du ;) Fast det är ju aldrig fel att varva lite.

2008-12-08 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0