Nu är jag hungrig!

Har varit ute och slagit klackarna i taket...eller kanske inte. På etablissemang i alla fall. Hoppade över den så otroligt goda korven-på-gatan-på-vägen-hem och det får jag ju lida för nu eller rättare sagt kylskåpet, för nu skall det tömmas. Hungrig!

Pratade med en "snubbe" förresten (han var 37 år) och vi stod och samtalade i baren och kom in på barn, familj och sånt. Han tittade på klockan på väggen och kunde inte se vad den visade och skyllde på att han var för gammal. - Jag svarade: Trams! Du kommer att se bra i morgon igen. Sen skulle han gissa min ålder och kläcker ur sig: - Ja, Du är väl bara runt 35.

- Go, Ricky! Go, Ricky!

Det är skönt att vara jag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Go Ricky Go! :-)

Postat av: Bara jag

Härligt ! ;)

2008-12-20 @ 12:35:25
Postat av: Singelpappan

Tittar in och ser att du har gjort annat än att blogga på sistone...



Önskar dig och lilla B. en riktigt

GOD JUL!

Postat av: TheBat

Japp. Jobbat hela helgen och skriver tentor.



Tack det samma och ha det gott i söder!

2008-12-22 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0