TheBat: Designa din blogg

När jag kom hit för ett par dagar sen och började designa min blogg så lyckades jag måla in mig i ett hörn som jag aldrig tycktes ta mig ur. Flera gånger fick jag starta om och när jag trodde jag var färdig så fick jag en kommentar från en vänlig läsare att bloggen såg väldigt konstig ut på hennes skärm. Tack vare detta inlägg och tillsammans med ytterligare "tittare" så forstod jag att min kunskap inte räckte till och jag var tvungen att leta hjälp.

Jag fann som tur var en ovärderlig hjälp i bloggen; Designa din blogg som fick mig att förstå vad det hela gick ut på och hur en bloggsida är uppbyggd. Tack! Ägaren till Designa din blogg verkar ha otroligt med glädje och energi för att hjälpa stackars människor med mindre kompetens än vilja :) Är ni lika rudis som jag så traska dit omedelbart. Det finns enormt med idéer och tips om hur man utvecklar bloggen. Tror att ni har en hel del att hämta även om ni redan är väldigt haj på snickeriet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

hur många bloggar har du?

2008-07-12 @ 10:22:33
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Fredrik A. Renström

Ja, man kanske skulle designa sig en blogg... funderar



Din blev väldigt fin! :-)

2008-07-12 @ 10:30:33
URL: http://visingelforaldrar2.blogg.se/
Postat av: Agge

Kommer hit oxså och tittar till dej emellanåt.

Sidan é snygg och stilren.

Ha de

Agge

2008-07-12 @ 14:20:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3339
Postat av: Christine

Vet du?

Nu kan jag läsa all text... ;-)



Fast ett tag igår så var sidan rosa?? Men det var tydligen bara tillfälligt.



Sidan är riktigt snygg!

2008-07-12 @ 15:42:26
Postat av: TheBat

Tack för Era kommentarer. Jag blev själv nöjd med resultatet men kommer säkert att pilla lite här och pilla lite där med tiden.



Hertiginnan: Jag har bara en blogg, denna, men har befunnit mig på andra under min väg. Den enda som skall vara levande förutom denna är den jag hade på AB som får länka hit ett tag.



Christine: Ja, igår hade den alla möjliga färger och utseende ;)

2008-07-12 @ 17:28:29
Postat av: Mariam

Hej! Jag undrar en sak, hur lyckades du lösa problemet så att det ser bra ut i både firefox och explorer? //Tack

2008-07-14 @ 20:02:22
URL: http://misswicked.blogg.se/
Postat av: TheBat

Mariam: Jag utgick ifrån stilmallen "Fashion" som i sig måste ha lösningen. Därefter ändrade jag bara på layouten (innebär bakgrund, bilder och färg)

2008-07-15 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0