TheBat: Klassfesten






Som en del känner till så är det klassfest den 30 augusti. Fick ett mail i helgen och svarade:


M.K skrev:
> Hej B>
> Nu har jag fått tummarna loss och betala in till festen.

Svar: Vad härligt det måste kännas ;-) Drygt en vecka för tidigt på köpet.
> Det ska bli störtkul.
Svar: Det tror jag oxå.
> Hoppas att många ställer upp och kommer.
Svar: Just nu är man helt oviss om hur det kommer att sluta. Vi får se vad allt "snack" innebär.
> Jag har tagit semester hela helgen, så fest lär det bli.
Svar: ...och jag har fem dagar i HBG bara för detta ändamål. Kommer redan på torsdag eftermiddag. 8-)
> Har du många som anmält sig?
Svar: A.R är den enda som betalt. Jag har fått anmälningar från L.T, A.A, C.F, A.M, C.P, T.K. Det verkar som om alla inte förstått att jag vill ha mail anmälan snarast, även om vi pratat innan (för uppskattat är det 15 muntligen)
> Jag har pratat med en del som kommer.
Svar: Har de inte anmält sig, sen inbjudan kom, så be dem.
> Det verkar som många ser fram emot det.
Svar: Ja, till och med kamrater utanför klassen så det kommer att bli en minnesrik kryssning i all "stillhet"

> > Kram > M

Kram tbx! //B

Bildkälla: Elinebergsskolan

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: TheBat

12 kamrater har nu betalat in anmälningsavgiften (varav en utan namn så jag har ingen aning vem?) Ytterligare 3 har anmält sig men ännu inte betalat (troligtvis är den okända en av dessa) vilket medför att vi är uppe i 14 kamrater. Hoppades ju på hälften (av 29) så målet är nått. Nu skall det under de närmsta dagarna förhoppningsvis även överträffas.

2008-07-29 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0