Julgalan nackas! Julshow till Salu!

Den 6 december är det dags för den årliga personalfesten för butiken där jag jobbar (stans bästa ICA butik, Torgkassen). De senaste två åren har vi åkt till julgalan i Nacka strand och det har varit ett både lyckat och uppskattat evenemang. Så i år såg vi att vi inte skulle åka till Nacka och man kunde inte låta bli att tycka att det var ju lite synd. Istället skall vi i år stanna kvar i stan för att bege oss till Saluhallen och "Hyllan".

Just nu när jag satt och virrade runt på nätet så fann jag lite information om julbord i stan. Kan ni tänka er. Tror faktiskt inte att vi kommer att sakna Nacka och julgalan. (Linda Bengtzing har jag ju redan sett i år :) Det visade sig att Wallman´s håller show på "Hyllan" under december och jag är nästan övertygad om att julbordet kommer att vara exklusivare än det som bjöds på under Julgalan i Nacka. Nu slipper vi irra bort oss med buss och personalen slipper ta taxi för 3000kr. (jodå, det fanns personal som ratade bussen för att ta taxi från Nacka till Uppsala. Ensam!) Första året hittade inte busschauffören bästa vägen ut från Nacka till Uppsala utan helt plötsligt befann vi oss på Birger Jarlsgatan och Stureplan?? Det tog nästan tre timmar hem och vi missade all fortsatt utgång när vi kom till stan.

Ser fram emot kvällen den 6 december. Sist vi var där (ett år sen) fick jag visa leg för att komma in. Det är 20-års gräns *Go Rickie...Go Rickie*

(BIldkälla: Hyllan)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0