Vem trodde det om en toarulle?

Gårdagens disco blev lyckat. Ingenting blir som man har tänkt sig och framför allt så kan man inte förutsäga vad som skall gå hem eller vad som gäller om man inte tillbringar varje dag (undercover) med dessa levande och föränderliga varelser. En ständig process som ändras drastiskt från en diskokväll på våren till en liknande på hösten.

Det dansades limbo och när de väl startade så höll det på i flera timmar. Mästaren flera gånger var en lite kille från sydamerika (tror jag) som liksom hade det i blodet. Jag hade med mig ca 150 låtar och det visade sig att det hade räckt med tio.En bra blandning är inte det som gäller utan det gäller att hitta det som är fett skönt och sen kan man köra dessa om och om igen. Men en liten kamp var det dock mellan tjejerna och killarna. Tjejerna dansade mindre och killarna mer. Tjejerna önskade mer variation på låtarna och killarna nöjde sig med ett fåtal.

Kvällens vinnare som säkert spelades tjugo gånger, Shan Atci, Toarulle




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik A. Renström

Jaha... låten är kanon! Gillar den indiska influensen.



Låter som att det var rätt trevligt i alla fall. ;-)

2008-11-15 @ 17:29:26
URL: http://visingelforaldrar2.blogg.se/
Postat av: TheBat

Visst e låten medryckande med sitt KURDISKA inslag ;)

2008-11-15 @ 18:08:29
Postat av: Fredrik A. Renström

Ja visst har kurderna lånat mycket från Indien... ;-)



Det gäller att kolla sina fakta och influenser!

2008-11-16 @ 01:03:39
URL: http://visingelforaldrar2.blogg.se/
Postat av: Bara jag

Denna hade jag misst helt....har nog bott på landet för länge ;)

2008-11-16 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0