"Charterhjältar"

Kanal 5:s nya realityserie startar den 16 februari (enl. Dagens Media) och sänds på måndagar mell- an 20.00-21.00 och sänds i 6 avsnitt. Enligt rykten så är undertecknad med familj med i det fjärde avsnittet. Men man skall aldrig vara för säker så det gäller att vara med från början. Humor utlovas! (ofrånkomligt med Bobbo Krull bakom och intet ont anande framför)

Jag har nu även fått det bekräftat från produktionsbolaget att startdatum är måndagen den 16:e februari, 20.00. Se även första bilderna via länk.


Lilla B väckte mig i planet hem och pekade; - Pappa, titta ut! Fantastiskt och jag kastade mig över kameran. Bergstopparna är Alperna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande! Då måste vi ju titta...



Är det du, dottern och kärleken som är med på bilden längst till höger? I så fall är det någon som har fint långt hår... ;)

2009-01-23 @ 22:04:58
Postat av: TheBat

Nej, det är jag som tar kortet. Den ståtliga mannen i långt hår är ingen mindre än Bobbo Krull som ingick i ett av filmteamen.

2009-01-23 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0