Tro, hopp och kärlek



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Visst är det härligt med romantik och kärlek. ;-)



Längtar också efter att få uppleva det!

Postat av: Snorkfröken

Jag äskar den här låten och jag älskar Elvis Costello.

Underbart är ordet.

2009-01-09 @ 01:05:42
Postat av: TheBat

Sp & Sf: En fulländelse i förmedling av känslor med tanke på artist, text, musik och bilder. Frågan inom estetiken är om vi skall försöka förstå artistens intuition och "expression" eller använda verket för att genom "imagination" och "emotions" låta våra egna bilder tala i samklang? Fortsätter på min uppsats i ämnet ;)

2009-01-09 @ 09:39:03
Postat av: Singelpappan

...och vad svarar estetiken på sin egen fråga? Vilken uppfattning råder för tillfället? :-)



...och vad är din egen uppfattning?

Postat av: TheBat

Inom filosofi råder aldrig en uppfattning utan minst 25 ;)

2009-01-09 @ 20:05:22
Postat av: Singelpappan

Det vore roligt att ta del av din uppfattning... ;-)

Postat av: TheBat

Det kommer säkert något sen när arbetet är granskat och färdigt. Vill ju inte råka ut för att plagiera mig själv ;)

2009-01-11 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0