Släpper två nyårskarameller (läs på egen risk)

I veckan har jag jobbat varje kväll och på dagarna skrivit hemtenta. Jag kommer bara hinna färdigt den ena, estetiken, och religionsfilosofi får jag ta när jag kommer hem. Nu har jag i alla fall fått tag i kursboken och den åker med på resan.

Resan ja, på onsdag är det dags. 04.30 åker vi ut till Arlanda för att bege oss ner till Gran Canaria under en vecka. Och det är inte vilken semester som helst utan, här kommer nyårskaramell 1; Vi kommer att medverka i ett tv-program på kanal 5 senare i vår.  Med andra ord så kommer ni då (mars tror jag) att kunna ta del av vår semester och galna upptåg på TV. - TheBat goes to Hollywood!! Nåja, Kanarieöarna i alla fall. Jag har fått tillstånd att blogga under tiden så titta in för förstahands information.

Trots mitt tajta schema på sistonde så hann jag i alla fall med lite nöje i fredags. Det ångrar jag inte för en sekund. Så kommer då nyårskaramell 2; I fredags träffade jag en person ( ja, det var en kvinna) som troligtvis ( läs förhopp- ningsvis) kommer att betyda en hel del i framtiden. En helt underbar kvinna och ju mer kvällen....natten....morgonen...förmiddagen...eftermiddagen gick så visade det sig att våra öden och liv i stort sett tagit liknande vägar och gett oss erfarenheter som gjorde att vi förstod varandra i det mesta. När det gäller kemi så tror jag världen runt omkring exploderade ;) MEN om det nu var så, skulle jag inte märkt det ändå.

I morgon går vi på bio. Längtar!



(Bildkällor: SheKnows.com)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Wow !!!



Allt på en gång... :-)



Gratulerar!



Det ska blir roligt att läsa mer om äventyret på Kanarieöarna och "den underbara kvinnan". ;-)

Postat av: TheBat

Ja, Wow är just ordet och det är som med lottoreklamen; Plötsligt bara händer det! Jag kan garantera hyfsad läsning framöver.

2009-01-12 @ 08:35:18
Postat av: Singelpappan

Det låter spännande. Har skickat ett mail till dig. Hoppas att du hinner svara innan du reser iväg. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0