Nu norpade jag igen

Hittade en rolig grej hos Snorkis igen och som vanligt tog jag mig friheten:

"Svara på frågorna och googla svaren på bildsök. Ta den första bilden som dyker upp.

Här är frågorna:
1. Vilket år är du född?
2. Hur betecknar du din sexualitet?
3. Vad söker du i ett förhållande?
4. Vad är din bästa egenskap som kärlekspartner?
5. Vad är din sämsta egenskap som kärlekspartner?
6. Vilken kroppsdel, förutom munnen, tycker du mest om att kyssa?"

Resultatet: ( precis som snorkis så fuskde jag lite :)

helen62




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken.

Varför är närhet en dålig egenskap som partner?

2008-12-06 @ 22:54:45
Postat av: TheBat

Känns kanske lite som att jag aldrig vill vara ensam utan oftast nära. Har man en partner som värdesätter ensamhet kan det ju bli lite kollision ;)

2008-12-07 @ 03:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0