Hur länge är tidsgränsen för ett toabesök?

Idag upplevde jag något helt knäppt och det för andra gången på kort tid. En fråga; Hur många utav er är det som sitter och viftar på toaletten? Eller inte ens viftar.

När jag var med dottern hos tandläkaren så passade jag på att gå på toaletten när hon var inne för behandling. Så sitter man där, har inte speciellt bråttom och så vips! så SLÄCKS lyset där inne. Nu hade jag upplevt detta en gång tidigare för någon månad sen och blev inte lika överraskad.

Däremot förra gången, när det var första gången som jag blev DRABBAD, så fick jag lite mer panik. Då var det en äldre toalett och när mörkret helt plötsligt infann sig så fatta jag ingenting. Rörde på mig och inget hände. Jag började fundera på hur det här skulle lösa sig. Ni kan ju själv tänka er när ni skall memorera något i mörker som ni inte hunnit lägga märke till innan. Så jag började röra lite mer på mig. Inget hände. Då svor jag och så börajde jag vifta med armarna som en galning där inne och då kom lyset tillbaka.

Jag förstår att meningen är att spara ström. Men man kan väl göra det när ingen är där inne. Eller så kan man sätta timern på mer än några minuter. Det är faktiskt ganska skräckfyllt där inne på en kolsvart toalett när man sitter med byxorna vid anklarna och inte har koll på situationen. Skärpning!

(Bildkälla: Här)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0