Äntligen! Laktosfri semla.

Jag har länge funderat på när den skall komma. Semlan för oss laktosintoleranta. Oj, vad jag har saknat denna fantastiskt goda och traditionella bulle. Mitt inlägg nu skulle egentligen vara en enda stor beklagan över att den laktosfria semlan inte fanns men så gjorde jag en sökning först och fann att det fanns redan förra året.

Nu är frågan hur lång tid det tar innan Uppsala får upp ögonen. Här finns ju kosing att tjäna och gottegrisar att glädja. Än så länge har jag inte sett någon. Har du?

Bästa semlan i Stockholm. Kolla in testet

(Bildkälla: Matklubben.se. Klicka på bild för recept på ägg och laktosfria semlor)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0